Veelgestelde Vragen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Niets is zo belangrijk als de levertijd van je bestelling lees hier onder onze huisregels betreft het verzenden.
Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.
- Voor de bestellingen in Nederland krijg je op de dag dat je besteld al gelijk je track en trace code. Wij hanteren dan ook een levertijd van maximaal 3 werkdagen
- Heb je een artikel uit het kopje meubels besteld dan heb je deze al de volgende werkdag in huis!
- Voor de bestellingen in Belgie krijg je op de dag dat je besteld al gelijk je track en trace code. Wij hanteren dan ook een levertijd van 5 werkdagen
Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.
Wanneer ontvang ik mijn Pre-order bestelling?
We kennen het allemaal wel, dat ene product dat je graag wilt is net uitverkocht. Heel vervelend is dat! Om dat te voorkomen kun je de best sellers Pre-orderen . Dat houdt in dat je het desbetreffende product alvast besteld. Het wordt gelijk voor je gereserveerd en zodra het binnen is wordt het gelijk naar je opgestuurd. Handig!
- Op dit moment zijn er geen pre-orders.
Mijn bestelling is beschadigd binnen gekomen , wat nu?
Vervelend! We doen ons best alles zo goed mogelijk in te pakken alleen komt het wel eens voor dat het beschadigd binnen komt.
-Mocht dit gebeuren neem dan contact op met 0648117274 via Whatsapp. Onze collega's zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk geholpen wordt. In de meeste gevallen word er gelijk een nieuwe opgestuurd!
( Als u geen Whatsapp heeft, kunt u ons emailen op info.arabichome@gmail.com )